Доставка на канцеларски материали

Документация за участие

Приложения

Разяснения от 31.10.2014 г.

Обявление за обществена поръчка № 630314

Дата на публикуване 24.10.2014 г.

Протокол от 26.11.2014 г.

 

Отваряването на ценовите оферти по открита процедура „Доставка на канцеларски материали” ще се извърши на 10.12.2014г. от 10:00 ч. в сградата на Държавна агенция „Технически операции” с адрес: гр. София, ул. „6-ти септември” № 29.

 

Протокол разглеждане оценка и класиране

Решение за класиране

Сключен договор

Приложение №1

Приложение №2 - във връзка с подадена декларация от изпълнителя по чл.33, ал.4 от ЗОП информацията не подлежи на публикуване

Приложение №3 - във връзка с подадена декларация от изпълнителя по чл.33, ал.4 от ЗОП информацията не подлежи на публикуване

Приложение №4- във връзка с чл.2 от Закона за защита на личните данни, информацията не подлежи на публикуване

Приложение №5

Информация за освободени гаранции за участие

Информация за плащания по договор за доставка на канцеларски материали

Информация за плащания по договор РД-36-3/16.01.2015

Информация за плащания по договор РД-36-3/16.01.2015 за месец май 2015г.

Информация за плащания по договор РД-36-3/16.01.2015 за месец юни 2015г.

Информация за плащания по договор РД-36-3/16.01.2015 за месец юли 2015г.

Информация за плащания по договор РД-36-3/16.01.2015 за месец август 2015г.

Информация за плащания по договор РД-36-3/16.01.2015 за месец септември 2015г.

Информация за плащане по договор РД-36–3/16.01.2015 за месец октомври 2015

Информация за плащане по договор РД-36–3/16.01.2015 за месец ноември 2015

Информация за плащане по договор РД–36–3/16.01.2015 г. за месец декември 2015

Информация за изпълнението на договор РД – 36 – 3/16.01.2015 г. – публикувана на 18.02.2016 г.

 


Print